Atvira, integruota gamtos m.- fizinio ugdymo pamoka 5 kl.
Kovo 17 d. 5 kl. mokiniai dalyvavo integruotoje, atviroje gamtos mokslų – fizinio
ugdymo pamokoje „Pulso kitimo priklausomybė nuo fizinio krūvio“. Atvirą, integruotą pamoką
vedė gamtos mokytoja A.Vaičiūnienė ir fizinio ugdymo mokytoja Rūta Kasiliauskė.
Pamokoje mokiniai pakartojo žinias apie kraujotakos sistemą. Plačiau prisiminė, kas yra pulsas, kur
jis matuojamas, kodėl svarbu žinoti savo pulsą. Taip pat atliko praktinę veiklą, kurios metu turėjo
nustatyti, kaip skirtinga fizinė veikla įtakoja jų širdies darbą – keičia pulso dažnį. Mokiniai
skaičiavo pulsą ramybės būsenoje, atlikę lengvus (apšilimui skirtus) bei intensyvius fizinius
pratimus. Gautus rezultatus surašė lentelėje, pagal tai lygino savo pulso kitimą priklausomai nuo
fizinio krūvio. Pamokos pabaigoje mokiniai atliko atsipalaidavimo pratimus ir įsivertino savo
veiklą, lygindami iškeltą hipotezę su gautais rezultatais. Reflektavo, piešdami širdelę, ir aptarė, kas
jiems pavyko kas juos sudomino pamokoje, kur buvo sunku bei kur pritaikys žinias praktiškai. Ši
integracija suteikia mokiniams įgytas žinias sieti su kitais mokomaisiais dalykais, praktiniu
pritaikymu gyvenime bei skatina ugdytis kompetencijas: pažinimo, komunikavimo, soc. emocinę ir
sveikos gyvensenos… Ši atvira, integruota pamoka – vienas iš TŪM projektinių veiklų.
Mokytojos: A.Vaičiūnienė, R.Kasiliauskė