Skaitmeninio verslumo projekto pabaiga

Baigėme vykdyti skaitmeninio verslumo projektą, kuris prasidėjo rugsėjo mėnesį. Ši programa
skirta mokiniams išbandyti skaitmeninio verslininko kelią, kaip versliai mąstydamas gali panaudoti
skaitmeninius įrankius.
4 komandos sugalvojo idėjas ir sukūrė programėlių prototipus (eskizus), kurie galėtų būti
naudojami skaitmeninio verslo rinkoje: su Marvel App sukurtas programėlės prototipas „Atrask ir
keliauk“ – skirta mažas ir vidutines pajamas turintiems žmonėms, norintiems keliauti, teisingo rūšiavimo
moko prototipas „Rūšiuok!!, jam talkina mokomasis žaidimas Cospaces aplinkoje „Trash recycler“, o
mokinių sukurtas prototipas „Pirkinių asistentas“ padeda alergijas turintiems žmonėms teisingai rinktis
produktus prekybos centruose.
Vadovaujantis Lietuvos Vyriausybės 1995 m. lapkričio 30 d. nutarimu Nr. 1509, „Lietuvos Junior
Achievement“ visoms 4 komandoms suteikė leidimus įregistruoti mokinių bendroves.

Informatikos mokytoja Irena
Technologijų mokytoja Loreta

  • AUv6ykXy
  • EhSOzbrs
  • SNOYheSx
  • TXC_2CbX

Partneriai